beaudine.reismee.nl

100 dagen

Hallo iedereen,

Ik ben hier alweer 14 weken.
Ik hoef nu nog maar 5 weken.
Zaterdag ben ik naar Varese geweest.

En woensdag ben ik naar Luino geweest.
Als je naar Luino gaat moet je met de auto of de bus en dan ga je ergens helemaal naar beneden.
Ik vond het doodeng in de bus!
Eenmaal in Luino aan gekomen ben ik naar een hele grote markt geweest.
Zoon grote markt heb ik nog nooit gezien!
Ook was alles heel goedkoop.
Daarna ben ik aan het meer op een terrasje gaan zitten.
Luino is echt heel mooi!
Tot nu toe nog de mooiste plek waar ik geweest benhier in Italie.
Volgende week dinsdag ga ik weer naar Luino daar heb ik met iemand afgesproken die Nederlands wilt leren en helpt mij met Italiaans.
Toen ik thuis kwam moest ik heel nodig plassen maar er was nog niemand thuis.
dus ben ik naar de Nederlandse buurvrouw geweest.
Ze vroeg of ik wilde blijven eten en daarna werd ik opgehaald door de jongen van de winkel hier.
Het regende helaas want hij wou naar ponte tresa gaan naar een festival aan het meer.
Toen zijn we naar why not gegaan en mosschien gaan we woensdag naar het festival.

Vrijdag ben ik voetbal wezen kijken.
Eerst bij why not de eerste helft en er waren allemaall hapjes (pasta, pizza, salami, stokbrood, brood met ricola en spread, rijst, enz.)
Toen zijn we naar piazza (de binnenstad) geweest en hebben daar de tweede helft gekeken.
Daarna zijn we een pizza wezen eten bij iemand thuis en.hebben nog wat gedronken.
En rond twee uur (snachts) naar huis gegaan.

Van de week ben ik een stuk wezen fietsen en aan het strand gezeten. Ben ik in slaap gevallen en word ik wakker door een beest dat mij stak in me voet.

Vanmorgen werd ik wakker door de wekker.
maar ik schrok me een ongeluk want mijn oppaskindje (de oudste) lag op eens naast me in bed.
Ik denk dat ze bang was en mijn gastmoeder was werken en mijn gastvader sliep nog

Doeg!! :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!