beaudine.reismee.nl

over de helft

Ciao allemaal,

Deze week ben ik over de helft!
Ik zit hier nu alweer tien weekjes.

Vorige week zaterdag ben ik naar Lugano in swiss geweest.
Het is daar heel mooi maar ook heel duur!
En natuurlijk was ik op de terug weg verdwaald.
Gelukkig was er een auto show en kreeg ik een foldertje van waar de autos stonden.
Ik zag toen ik uit de kleine trein stapte volkswagen staan.
Dus op het foldertje van de auto show stond een kaart met daar op waar alle autos stonden en ook de volkswagen en ben daar toen mer behulp van de kaart heen gelopen.

In de trein zat een oude man.
Hij bracht zijn spullen naar buiten maar hij realiseerde zich dat hij zijn pet was vergeten. Hij liet zijn spullen op het station staan en pakte zijn pet.
En op het moment dat hij bij de deur stond begon de trein te rijden.
Het was zo zielig hij had de tranen in de ogen staan.
Zijn spullen stonden nog op het station.
De volgende halte stapte hij uit en is toen terug gaan lopen.
Okee het was niet heel ver maar hij was een jaar of 80.
Echt heel zielig!

Deze week heb ik heel leuk met de kindjes gespeeld.
Vrijdag was oma er en later kwam de andere oma en toen zej weg ging kwam die andere oma weer terug.
Maar wat praten die omas hier veel zeg!
Aan het eind van de dag was ik gewoon moe!
Smiddags heb ik het telefoon nummer van 2 nederlanders gekregen van de buurvrouw.

Zaterdag ben ik naar Varese geweest eerst op de markt en daarna in het winkel cemtrum.
Daar heb ik echte vanz gekocht!
En van alles en nog wat natuurlijk.

Nu ga ik naar Ghirla lekker zonnenbade.

En morgen is mijn laatste dag van de cursus en 9 juli heb ik daar van examen.
Maar ik ga het vervangen door te sporten in ponte tresa daar ga ik woensdag mee beginnen! :)

Ciao tutti!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!