beaudine.reismee.nl

13 weken

Ciao iedereen,

Zaterdag wilde ik naar Varese gaan.
Maar in plaats daar van ben ik 's avonds naar een rock concert geweest.
Ik ging met de fiets.
En natuurlijk moest ik weer verdwalen.
Ik wilde het voor komen om dit keer niet te verdwalen dus heb ik de weg gevraagd.
Maar het bleek dat ik eerst rechts moest en dan weer rechts.
Maar ik ben dus eerst links gegaan en ik wist dat destra rechts is en ik de eerste rechts moest maar ik zag maar geen rechts.
En op een gegeven moment ging ik 10 bulten af naar beneden (ik heb ze dit keer geteld).
En toen ben ik maar weer naar boven geklommen.
eeen uur later was ik weer terug bij af.
En toen kwam ik die man tegen die mij de weg had gewezen en hij vroeg of ik nog niet op het festival was en of ik een drankje wilde.
Maar ik had mijn nederlandse buurvrouw gebeld en die stond me gelukkig op te wachten.
Toen zijn we naar het rock festival geweest en daarna kebab wezen eten!
Alles was gratis want haar vriend is turks en die kent alle turkse mensen .

Deze week was best wel heel moeilijk en ik stond echt op het punt om naar huis te gaan.
Ik heb meerdere keren met mijn gastouders gepraat deze week maar gister uit eindelijk echt een goed gesprek gehad!

Gister natuurlijk het wk gekeken want italianen leven gelukkig voor voetbal waar door ik de kans kreeg om te kijken.
Mooie wedstrijd 5-1!!
Daarna wat wezen drinken met de broer van mijn gastmoeder om de overwinning te vieren.
Ik kreeg een zwart biertje en het smaakte heel raar maar was een zachte smaak en een soort ijs achtig gevoel.
Maar dat was best lekker.
Toen bij hem thuis wezen slapen en nu lekker shoppen in Varese.
Vanavond een verjaardag en morgen oppassen.

Ciao tutti

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!