beaudine.reismee.nl

2 maandjes!

Ciao,


Vrijdag heb ik geskypt met me lieve vriendinnentjes in Nederland! :)


Heel erg leuk!


Zaterdag ben ik naar Varese geweest.


Maar Varese begint nu een beetje saai te worden.


Dus ik ga kijken of ik morgen naar een plaatsje in Zwitserland kan gaan.


En anders ga ik naar Luino, lekker shoppen.


Alleen Zwitserland is wel heel duur.


Zondag was het mooi weer en had ik niet zoveel te doen en dus ben ik naar Ghirla gegaan op de fiets.


Alleen het fietsen hier is niet leuk!


Ten eerste moet je op de (auto) weg fietsen wat hier levensgevaarlijk is omdat ze keihard rijden.


Ten tweede er zijn hier heel veel bulten.


En ten 3de ik heb een eigen fiets gekregen voor de tijd dat ik hier ben, maar ze hebben hier geen normale fietsen alleen maar mountainbiken.


Deze week was echt een drukke week!


De kinderen waren super druk.


En mijn gastmoeder moest deze week twee lange dagen werken van 6 uur ´s ochtends tot 8 uur ´s avonds.


En dat betekent voor mij dan dat ik de hele dag moet oppassen.


Dus het waren lange dagen deze week.


Vanaf vorige week ben ik als mijn gastmoeder er is ´s middags vrij en mag ik iets voor mezelf gaan doen :).


Als mijn taalcursus is afgelopen eind deze maand ga ik dat vervangen voor fitness.


Dus 2x in de week naar de sportschool voor 2 a 3 uurtjes! :)


Je hebt hier sowieso een conditie nodig met al die bulten.


En ik ga elke dag wandelen.


De eerste week moest ik daar wel heel erg aan wennen en was ik kapot toen ik thuis was.


Nu ook nog wel maar dat komt omdat je een hele grote bult op moet voor je bij de garage bent.


En dan moet je nog met de boodschappen en mijn oppaskindje in de armen 4 trappen op lopen voor je bij de deur bent.


Het is vandaag alweer vrijdag.


Vrijdags eten we altijd zelf gemaakte pizza.


Maar ik denk dat we vandaag een pizza gaan bestellen want er zijn vandaag 2 vriendinnentjes van de oudste.


Vanavond ga ik skypen met mio padre e madre e fratelli (mijn papa en mama en me broers).


Ciao tutti!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!