beaudine.reismee.nl

Week 7

Ciao iedereen,


Waar moet ik beginnen.


´s maandags heb ik opgepast samen met de broer.


Jeetje wat zijn die Italiaanse mannen lui zeg!


De vrouwen doen hier echt van alles en de mannen die zijn nog te beroerd om hun mes te verplaatsen.


Gelukkig valt mijn gastvader daarin nog wel mee.


Maar ik ken nu ook een paar mannen die zelfs moeite hebben om de benen om hoog te doen als je aan het stofzuigen bent.


Elke dinsdag is er markt en gaan we daar focaccia halen.


Ik heb laatst met oma gegeten en ze gaf me een heel pakje mozzerella om zo op te eten.


Nou ik was gewoon misselijk en elke keer als ik mozzerella eet of alleen al zie dan draait me maag om.


Dat heb ik echt nog nooit gehad.


Gister ben ik naar koningsdag gegaan met bijna alleen maar Nederlanders die in Italie wonen. en we hebben daar lekker saté gegeten.


Ze hadden helaas geen frikandellen en kroketten.


Maar mijn buurvrouw heeft pannenkoeken gebakken en we aten zuurkool.


Ze zei al als haar broer frikandellen en kroketten mee neemt dan roepen we je wel.


Dus ik zie er nu al echt heel erg naar uit als haar broer komt.


Want ze hebben hier niet eens een snackbar!


Ik ben er wel achter gekomen dat ze hier een hele andere mentaliteit hebben!


Ik heb gister namenlijk heel leuk gespeeld met de buurkinderen.


En de eerste dag dat je met de kinderen bent kan je met italiaanse kinderen niet zo spelen als met Nederlandse kinderen.


Ik ga dalijk pannenkoeken bakken voor mijn gastgezin.


En vanavond ga ik skypen met mijn lieve vriendinnetjes uit Nederland!

Ciao tutti!


Ik ben er gister wel achter gekomen dat Nederlanders toch

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!