beaudine.reismee.nl

week 6

Ciao,

Deze week was een hele drukke week.
want deze week was er vakantie.
Vandaag is het ook een feest dag voor de bevrijding van Italy.
Maar mijn gastouders moesten deze week gewoon werken.
dus heb ik veel tijd door gebracht met opa en oma en de broer van mijn gastmoeder.

Gisteren zijn we naar het lago (meer) geweest.
Het is heel grappig want lago betekent meer en een plaats aan het meer heet lugano dus is het vernoemd naar het meer.

Maar op de terug weg hadden we bijna een ongeluk.
We zaten in de auto en reden rustig over de rotonde.
Toen slipte de auto in een keer weg en stonden we op het midden van de rotonde.
Het was heel raar het leek net of mijn gastvader de controle over het stuur was verloren.
En de auto achter ons kon gelukkig op tijd stoppen.
Maar er stond een hele file achter ons.
Maar hij vertelde dat hij niet snapte hoe het kwam.
Omdat hij deze winter nieuwe winterbanden er op heeft gezet.
En hij heeft nog nooit een ongeluk of zoiets gehad.
Maar na 3x proberen de auto opnieuw te starten deed die het gelukkig weer.
Alleen bij elke bocht waren we bang dat het weer zou gebeuren.

Nou ja zo belwef ik wel elke week wat.
En hebben jullie een leuk verhaaltje om te lezen.
Alleen ik hoop wel dat ik heel huids in nederland terug kom.

Ciao

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!